Rabu, 24 Mac 2010

Salam Sejahtera to all of u.....
Lamanye saya tidak meninggalkan sebarang catatan. Hampir setahun. Dalam tempoh hampir setahun itu, pelbagai perkara yang saya tempuhi. Yang paling dasyat sekali dengan adalah dugaan semester akhir baru-baru ini. Huh... Lega rasanya apabila sudah selesai semuanya.. sekarang saya free sangat-sangat... cuma tengah tunggu result je, pastu around june or july, saya akan convo... huh, tak sabar rasanya...
Dan setelah segala kerja saya telah selesai, baru sekarang aku teringat yang saya mempunyai satu blog yang sudah lama tidak diselenggara... huh! kelakar jugak bile di fikirkan kembali.. hahahahaha...
oh, ya.. Disini juga saya ingin maklumkan yang saya telah kembali menulis novel.. u all boleh baca novel saya di laman web: www.penulisan2u.my.... dan carilah novel bertajuk Kalau Sudah Sayang... diharapkan kepada yang membaca novel itu enjoy yee... di dalam novel itu ada suka, duka, pahit dan manis seorang perempuan yang bergelar anak, isteri dan pelajar.... Novel ini juga adalah adaptasi daripada kisah benar seorang kawan yang saya olah sedikit agar sesuai dengan cara penulisan saya...
Di dalam simpanan saya novel itu sudah 80-90% siap.. cuma endingnya saja yang membuatkan saya pening kepala.... ok la.. Bagi yang telah membaca novel tersebut dan telah meninggalkan komen, thanks for u all... teruskan sokongan anda, tanpa anda siapalah saya.... oh ya, untuk soalan salah seorang pembaca yang ingin mengetahui sama ada saya mempunyai blog atau tidak, inilah blog saya, teratak saya....

Tiada ulasan: