Isnin, 29 Jun 2009

Salam.....
terima kasih saya ucapkan kepada pelayar-pelayar yang sudi singgah ke blog ini. terutama pada Syafiq yang telah singgah di blog ini dan meninggalkan komen.n untuk pertanyaan Syafiq itu, ini jawapannya:
- saya berasa mungkin kerana di blog saya ini tertulis nama Sekolah Menengah Panji Alam iaiatu sekolah lama saya.
-blog saya tidak terpapar pun apabila saya menaip nama sekolah tersebut di dalam ruangan google. apa-apa pun terima kasih ker5ana sudi menjengah laman ini.
sudah lama saya tidak mengedit laman blog ini. mungkin kerana kesibukan menempuhi alam belajar dan sistem internet yang terlalu lembab di sini.
tambahan lagi, saya akan menduduki semester akhir pada semester akan datang. tidak sabar rasanya hendak habis belajar. bukan apa. terasa lama pula waktu bergerak..
itu saja untuk waktu ini. jika ada masa lagi pasti saya akan mengedit blog ini..
salam.........

Tiada ulasan: